Sede electrónica Concello de Miño

22:12:42 Luns 27 de xuño 2022
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de reserva de instalacións

O procedemento "solicitude de reserva de instalacións" ten por obxecto a xestión das solicitudes de reserva de instalacións municipais por parte da cidadanía.

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se o interesado non utiliza a vía telemática podrá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

  • Solicitude de reserva de instalacións municipais.
  • Xustificante do pagamento das taxas en concepto de reserva das instalacións segundo a ordenanza vixente.

Nome: Solicitude de reserva de instalacións municipais.

Unidade tramitadora: Unidade de Servizos ao Cidadán.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persona física o jurídica.

Órgano de resolución:
Alcaldía.

Carácter silencio administrativo:
Silencio positivo.

Taxas/impostos: Consultar a ordenanza fiscal do apartado de normativa.

Canles de atención: Telemático (iniciar trámite).

                                    Presencial.